poniedziałek, 1 września 2014

quizlet.com

Rozpoczyna się nowy rok szkolny a wraz z nim nowe wyzwania językowe, nowe słówka do zapamiętania. No właśnie, do zapamiętania... Mam dla Was świetny program, który ułatwi Wam przyswojenie nowych słówek w bardzo przyjemny sposób. Możecie stworzyć listę wszystkich słówek do nauczenia, np. z danej kategorii lub tylko tych, których jakoś nie możecie zapamiętać.

Najpierw tworzymy konto na quizlet.com a potem już tylko oddajemy się błogiej nauce ;)

1. Możemy nadać tytuł i opis czego chcemy się uczyć:



2. Teraz przechodzimy do tworzenia listy słówek

3. Kiedy Wasza lista jest gotowa, przechodzimy do najprzyjemniejszej części, czyli zapamiętywania:




Jak widzicie, quizlet proponuje różne opcje, od flashcards, przez wymowę aż do testów. Słówka można układać dowolnie, od spisu alfabetycznego po takie, które stwarzają problemy. 
Zachęcam Was do bliższego zapoznania się z qiuzlet, bo naprawdę warto!

Jak dla mnie bomba! 

Qu'en pensez-vous? 

Dajcie znać czy spodobał Wam się ten program! Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii!

Bonne rentrée à tous!



2 komentarze:

  1. Normalnie telepatia :D
    Zdążyłam troszkę przetestować. Fajny program. Podobny do Anki, ale chyba fajniejszy w obsłudze i co ważne, można go używać na różnych nośnikach. Wystarczy otworzyć stronę i się zalogować. Jestem ZA :)

    OdpowiedzUsuń